Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SLS AMG eDrive: По-тих от водата

16.07.2009 17:28 2
2
2571852136
Туит
Mercedes SLS AMG eDrive: По-тих от водата

Най-очакваният автомобил за 2009 г. - Mercedes-Benz SLS AMG, ще се произвежда и в изцяло електрическа версия, съобщиха официално от компанията днес.

SLS AMG eDrive ще се задвижва от четири електромотора, чиято комбинирана мощност е 392 кВт (526 к. с.). Максималният въртящ момент от 880 Нм е на разположение на водача още при потегляне, което гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч при налични 4 секунди. За сравнение 6,3 литровият ДВГ (571 к. с. и 650 Нм) на SLS AMG изпълнява спринтовата дистанция за 3,8 секунди.

Четирите мотора ще са разположени близо до колелата, като всяка двойка ще използва отделна трансмисия – на предната и задната ос. Нестандартната конфигурация позволява на SLS AMG eDrive да контролира независимо всяко отделно колело, което означава, че загубите при ускорение ще бъдат сведени до минимум, а сцеплението с пътната настилка – гарантирано във всеки един момент.

Централният тунел изпълнява твърде нестандартна функция при SLS AMG eDrive. В него, както и зад задните седалки и в предната част, ще се съхраняват литиево-йонните батерии, за чийто температурен режим ще се грижи система за водно охлаждане. Количеството енергия, което могат да предоставят акумулаторите, е 48 кВт/ч, а капацитетът им е 40 A/ч при напрежение 400 В.

От Mercedes не са особено подробни що се касае до електрическата система на новия модел, но е логично да предположим, че зареждането ще става посредством стандартната мрежа. Със сигурност енергията, отделянa при обратно ускорение, ще се използва повторно.

Нестандартният силов тракт позволява центърът на тежестта да бъде свален максимално ниско и същевременно гарантира оптимално разпределение на теглото между предната и задна ос. От Mercedes обещават, че алуминиевото шаси на SLS AMG няма да търпи съществени промени за електрическия вариант на модела.

„С електрическата версия на SLS AMG искаме да предефинираме понятието спортен автомобил“, коментира изпълнителният директор на Mercedes-AMG GmbH Фолкер Морнхинвег. „За нас това е голяма отговорност, тъй като влагаме в проекта присъщите за AMG въодушевление и качество.“

На този етап единственият сериен спортен автомобил, който се задвижва изцяло с електричество, е Tesla Roadster.

Коментари

Батето
Мда, отзад... в багажника на мохерУ.

мохер
Аз смятам, да взема двигателя от пералнята и да го тура у мохеру. Ща летя из улиците

comments powered by Disqus