Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SLS AMG GT3: Предстартова треска

07.06.2010 14:43
Туит

Догодина Mercedes ще стане поредният немски производител с представител в GT3 категорията благодарение на SLS AMG GT3. В момента развойната дейност по новия модел завършва, като в първия официален видеоклип германците показват различните фази от подготовката му.

 

SLS AMG GT3 разполага с нова престилка отпред, спойлер и уголемени въздуховоди. Малки дефлектори са инсталирани пред всяко от предните колела, като калниците също са раздути. Пролуката в капака на двигателя позволява по-бързото му и ефективно охлаждане, както и отворите в задната част на предните калници.

Отзад автомобилът е снабден с масивен оребрен дифузор, както и не по-малко впечатляващо крило. За допълнително редуциране на теглото страничните и задното стъкла са заменени от поликарбонатни.

Според данните на производителя Daimler двигателят на Mercedes-Benz SLS AMG GT3 – 6,3-литровият V8, е претърпял незначителни модификации и остава „идентичен с използвания в масовия модел”. С редуцираното тегло състезателният автомобил ускорява до 100 км/ч за 3,7 сек., което е с 0,2 сек. по-добро време от това на „цивилната” версия. Пак по данни на Daimler максималната скорост достига 300 км/ч.

Mercedes-Benz SLS AMG GT3 покрива състезателните критерии на ФИА за участие в състезания от клас GT3. Новият автомобил ще дебютира на писта през следващата година в набиращите все по-голяма популярност серии за богати любители пилоти.

Холомогацията на модела ще бъде завършена през март следващата година, преди да видим Mercedes-Benz SLS AMG GT3 на пистата, включително и в 24-часовите надпревари на легендарните писти „Спа” в Белгия и „Нюрбургринг” в Германия.

Поръчки за модела ще се приемат от началото на есента, а доставките ще бъдат изпълнени преди началото на сезон 2011.

Коментари
comments powered by Disqus