Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes вече се насочва към болида за 2011 г.

03.08.2010 13:27
Туит
Mercedes вече се насочва към болида за 2011 г.

Германците не са доволни от резултатите на W01 и подготвят последния пакет с подобрения за него.

Отборът на Mercedes във Формула 1 ще се фокусира върху развитието на своя болид за следващия сезон след края на лятната пауза, заяви неговият изпълнителен директор Рос Браун.

Той обясни, че екипът ще продължи да работи по още един последен пакет с подобрения за настоящия автомобил, който трябва да бъде готов за Гран при на Сингапур. След подновяването на сезона в края на август, Mercedes вече ще насочи своите усилия към наследника на W01.

След 12 старта от началото на сезона тимът е четвърти във временното класиране при конструкторите със 132 точки в своя актив. Германците изостават с цели 180 зад лидера Red Bull и са със 106 зад третия Ferrari. Положението при пилотите не е по-различно, като Нико Розберг е седми (94 т.), а седемкратният световен шампион Михаел Шумахер е девети (38).

„Има още една стъпка, която искаме да направим с ниско разположените изпускателни тръби и трябва да я завършим до старта в Сингапур. След края на лятната почивка нашият приоритет ще бъде развитието на новия болид“, каза Браун.

Англичанинът призна, че екипът му не е успял да измъкне максимума от тазгодишния си боец и няма смисъл да хвърля повече усилия и време за него.

„През този сезон имаше нови правила като забраната за презареждане с гориво и още една-две важни промени. Навярно не стигнахме до желаната позиция с настоящия болид, затова не смятам, че трябва да хабим повече ресурси за него. Наясно сме какво трябва да направим за следващата година и точно в тази посока ще вложим най-много усилия“, завърши шефът на Mercedes.

Коментари
comments powered by Disqus