Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Метро провокира отпадането на Уебър

02.10.2008 19:17
Туит
Метро провокира отпадането на Уебър

От Red Bull Racing предполагат, че отпадането на Марк Уебър от Гран при на Сингапур е провокирано от статично електричество, генерирано при преминаването на мотриса в близост до пистата.

Уебър приключи преждевременно участието си в нощната Гран при по време на 30-ата обиколка заради проблем в скоростната кутия. Ако състезанието бе продължило по план за Red Bull, то австралиецът имаше напълно реален шанс за място на подиума, тъй като влезе в бокса секунди преди да затворят питлейна при първата кола за сигурност.

Този сезон RB4 демонстрира впечатляваща надеждност за разлика от миналогодишния болид. Ето защо проблемът на Уебър изненада екипа на Red Bull. Какво е обяснението за повредата, коментира тим-шефът Кристиан Хорнър.

„В завой 13 скоростната кутия превключи две предавки вместо една. Клапанът, който контролира смяната на предавките, е получил команда да мине от пета директно на седма. Разгледахме софтуера, ръководещ този процес. Нито за миг не е задавал такава команда. Според нас в даден момент се е получил електрически разряд, който е активирал клапана.”

„Аналогичен проблем имаше и Бурде (Toro Rosso) по време на тренировките в петък, а най-интересното беше, че се получи на същото място. Точно под този завой се намира линията на метрото. Изглежда статическото електричество от преминаващата в момента мотриса е попречило на Марк, който се е движил в същата зона от пистата”

Коментари
comments powered by Disqus