Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Международната верига Премио откри сервиз в Силистра

12.04.2010 17:17 1
1
2571871524
Туит
Международната верига Премио откри сервиз в Силистра

На 12 април 2010г. международната верига Премио подписа договор за партньорство в Силистра с фирма Картрейд Уан и откри третия пореден сервиз от веригата в страната след Стара Загора и Монтана.

Партньорът в Силистра е дружество, представлявано от Станислав Ковачев и Ивайло Петков, бизнесмени със солиден опит в региона и познания в областта на франчайзинга. Автосервизният комплекс е разположен в централната част на града, срещу бензиностанция Shell. Оборудван е с последно поколение машини за демонтаж, монтаж и баланс на гуми, както и стенд за регулиране на преден мост. Официалното откриване беше отбелязано в присъствието на гости от Goodyear Dunlop Tires Company, притежател на марката Premio, и мастърфранчайз партньора на Goodyear за България – компанията Примекс.

Премио веригата е основана в Германия през 1996-а година и е утвърдена като висококачествена франчайз верига за продажба на дребно. Към момента тя включва 505 обекта в Германия, Чехия, Унгария, Казахстан, Полша, Румъния, Русия, Словакия, Швейцария, Турция и Узбекистан и продължава да се разширява със силна и ясна политика на експанзия. През годините на развитие Премио се утвърждава като персонален консултант на шофьорите, когато имат нужда от гуми, джанти и цялостно сервизно обслужване.

Премио веригата е собственост на Goodyear Dunlop Handel System и е един от основните канали за дистрибуция на марките от групата на Goodyear в страните в Европа. През месец май 2008-а година Примекс прие правото да развива международната верига за гуми и автосервизни центрове Премио в България. Примекс е единственият мастърфранчайз партньор на Goodyear в Европа със силно местно ноу-хау в бизнеса с гуми и развита дистрибуционна мрежа.

Веригата дава уникална възможност за развитие на работещи сервизи за гуми, на желаещите да развият своя бизнес и едновременно с това да бъдат част от просперираща световна компания. Затова основно изискване за Премио партньорите е да покрият всички изисквания за Премио стандарти. Един от най-важните стандарти е да бъдат променени вътрешният и външният облик на сервиза, така че да отговарят на критериите за мултинационална корпоративна идентичност и да се покрият високите стандарти при обслужването.
Основно изискване в Премио е сервизите да бъдат оборувани с професионална техника за демонтаж, монтаж и баланс и на гуми, произведени по Run on Flat технология. В концепцията на Премио освен продажбата и сервизното обслужване на гуми (демонтаж, монтаж, баланс, регулиране на преден мост) са включени и други услуги, свързани с поддръжката на автомобила: масла, акумулатори, амортисьори, ауспуси, климатици, ходова част, електрическа инсталация и други.

Франчайзингът на Премио предвижда множество обучения по отношение на всички фази на обслужване на клиента – както обучения за търговския екип, така и за сервизните специалисти. Знанията и прилагането на стандартите биват редовно проверявани (посредством техниката „Таен клиент”), за да бъде сигурно, че в Премио обслужването във всички центрове е винаги на високо ниво. Премио партньорите имат и възможността да внедрят и софтурен пакет, специално разработен за цялостната дейност на Премио автосервиз.  

Премио предлага възможност на хора, които имат страст към автомобилите, хора с търговски нюх, които желаят да развият и разширят бизнеса си с подкрепата на Примекс и Goodyear.

Коментари

анонимен
5часа държите хората да гледат бъги,никаква организация от ваша страна.пускате по 2,3 бъгита 2 се отказват и се търкаля едно да бъги да забавлява хората. ако на вас ви харесва така то на хората не .ПОМИСЛЕТЕ ЗА СЛЕВАЩИЯ ПЪТ.

comments powered by Disqus