Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG Icon: Като Nissan Juke

18.04.2012 14:56
Туит

MG Motor публикува първите скици на концептуалния Icon. Компактният SUV, който ще дебютира на автосалона в Пекин, ще начертае щрихите за новия сериен модел на компанията.

Дизайнерните на MG са черпили вдъхновени при подготовката на Icon от оригиналния MGB GT, който се произвежда от 1965 до 1980 година. В основата му обаче стои платформата на китайския Roewe 350 и MG 5.

На този етап британската компания, която е собственост на китайската SAIC, не публикува никаква информация относно техническите характеристики на модела, но по всяка вероятност той ще получи 1,5-литровият двигател на Roewe 350 (137 к.с. и 200 Нм).

Дизайнът на екстериора, който напомня на Nissan Juke, прави впечатление с липсата на централни колони и задните врати, които се отварят обратно на посоката на движение като при Mazda RX-8. Салонът пък е разпределен между четирите индивидуални седалки, като двете задни се прибират в пода и осигуряват обширно пространство за багаж.

Коментари
comments powered by Disqus