Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG представя първия си кросоувър за Европа през май

03.02.2016 11:50
Туит
MG представя първия си кросоувър за Европа през май

Премиерата на автомобила ще се състои на автомобилното изложение в Лондон

Компанията MG публикува първото тийзър изображение на европейска версия на първия си кросоувър GS. Премиерата на автомобила ще се състои през май на автомобилното изложение в Лондон. Продажбите на модела ще започнат през юни 2016 г. Цените ще бъдат оповестени по-късно.

Дизайнът на автомобила ще повтори концепта CS, който беше представен по-рано. Кросоувърът ще получите тънка радиаторна решетка, пластмасова защита на каросерията, стреловидни фарове и заден спойлер. Освен това новият автомобил ще бъде оборудван със светодиодни дневни светлини. В салона на GS ще бъдат монтирани кожени седалки, аудиосистема с четири говорителя и нова информационно-развлекателна система с или 6- ,или 8-инчов сензорен екран.

Автомобилът е построен върху платформата на SsangYong Korando. Всички технически подробности се пазят в тайна. Китайската версия на кросоувъра е оборудвана с 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор. Мощността на двигателя е 168 к.с. и 250 Нм въртящ момент.

Освен това на разположение има и 2,0-литров агрегат с мощност 220 к.с. и 350 Нм въртящ момент.  Тези двигатели работят в комбинация 6-степенна механична скоростна кутия, 6-степенна автоматична трансмисия я с двоен съединител и седемстепенна автоматична. Базовата версия на кросоувъра е оборудвана с предно задвижване, като опция има и модификация  с четири двигателни колела.

Коментари
comments powered by Disqus