Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG TF: Back From The Dead

12.05.2008 14:05
Туит
MG TF: Back From The Dead

Завръщането на британската марка MG ще бъде осъществено благодарение на новия и китайски собственик NAC.

Новото поколение на TF ще стартира през 2010 година с изпълнения кабриолет и купе. Техническата платформа ще бъде заимствана от компактния Roewe 550, който бе показан на автосалона в Пекин. Цената на новия TF вероятно няма да надхвърля тази на японския еталон в този клас Mazda MX-5, въпреки че китайският автомобил ще превъзхожда неговите размери.

Дизайнът на бъдещия TF изпъква с 4-компонентна предна маска и "сърдити" фарове. В задницата също можем да очакваме сходство с типичните за британците класически черти. Под капака на компактния спортист вероятно ще заемат място базирани на произвежданите от MG и Rover 1,8-литров турбомотор и 2,5-литров V6.
Коментари
comments powered by Disqus