Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Микелсен тества Citroen C4 WRC

15.09.2008 13:31
Туит

Един от най-обещаващите млади рали пилоти в световния шампионат Андреас Микелсен се качи зад волана на Citroen C4 WRC. 19-годишният норвежец изрази задоволството си от поведението на автомобила, но подчерта, че ще има ясна програма за сезон 2009 едва, след като се срещне с конкурентните тимове на Ford и Subaru.

През този сезон Микелсен участва в Световния рали шампионат с ограничена програма от осем старта зад волана на Ford Focus RS WRC версия 2007. Младокът демонстрира впечатляващо темпо, като в Швеция намери място сред петимата най-бързи, което провокира предположенията, че през 2009 година ще го видим в ролята на заводски пилот.

Миналия четвъртък Микелсен тества два C4 WRC във Франция. Сутринта норвежецът кара близо 80 километра на асфалт с машината, която Конрад Рауенбах използва на рали „Германия”, а следобед седна зад волана на подготвения за макадама в Нова Зеландия C4 WRC на Урмо Аава.

„На асфалт автомобилът се държи прекрасно, той просто е направен за такава настилка”, коментира Микелсен. „Сцеплението е страхотно, в завоите влизам така, сякаш карам карт. Поведението на колата е много прецизно. Спецификацията за макадам също ми направи добро впечатление, но не чак толкова голямо. Мисля обаче, че това е в резултат от настройките. Предпочитам по-меко окачване, а това беше изключително твърдо. Карал съм Ford през целия си живот, така че е нужен и известен период на адаптация.”

След теста Микелсен допълни, че все още обмисля вариантите си за следващата година. „На този етап нищо не е окончателно. Ето защо решихме да се свържем със Citroen и да изпробваме автомобила им. След първите няколко опита съм оптимистично настроен, но следващата седмица имаме уговорена среща със Subaru, а после и с Ford. Иска ми се да прегледаме добре евентуалните опции за догодина.”

Тази година Микелсен допълва програмата си във WRC със стартове от норвежкия рали шампионат. 19-годишният пилот има шанс да спечели титлата в края на месеца, като основният му претендент за отличието е Мадс Остберг.

Догодина именно Остберг ще кара за новосформирания втори тим на Subaru – Adapta. Микелсен обаче не вярва двамата да станат партньори . „Много малко вероятно е. Разбира се, има някаква възможност, но засега нямам намерение да правя подобен избор. Надявам се да финализирам програмата си за догодина в рамките на следващите месец – два.”

Коментари
comments powered by Disqus