Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мико Хирвонен се забавлява с Ford Escort Mk2

06.03.2008 10:03
Туит

Водачът във временното класиране при пилотите Мико Хирвонен описа легендарния Ford Escort Mk2 като „автомобилът мечта”, след като наскоро тества един от малкото все още добре запазени рали модели.

Преди да потегли към Мексико Хирвонен за кратко забрави претендентът на Ford в клас А8 - Focus RS WRC 07, за да се наслади на качествата на Escort Mk2, оборудван с 1,8-литров двигател на Cosworth.

„Мощността на този автомобил е изумителна, а и не мога да повярвам колко лесно се кара”, разказва Мико пред официалния сайт на Световния рали шампионат. „С моя Focus, оборудван с четири движещи колела, е много важно да не поднасяш колата, докато при този модел, който е само със задно предаване, е задължително. Просто това е начинът да го контролираш. Използваш педала на газта, за да поднасяш и единствено от прецизната ти работа с него зависи дали ще си бърз или не. Забавлението е много по-голямо.”

Хирвонен измина близо 45 километра при теста, след което се пошегува, че може да замени апартамента си в Юваскюла за подготвения от Bill Gwynne Motorsport Escort Mk2.

Бьорн Валдегард, който спечели световната титла през 1979 г. зад волана на Mk2, също присъства на теста и даде няколко безценни съвети на младя си колега. „Той по навик не използваше съединителя, а Escort има синхронизирана скоростна кутия за разлика от секвенционалната при Focus”, коментира Валдегард.

През 1999 г. Мико Хирвонен печели първото си състезание, след като взима на заем от свой приятел във Финландия рали версия именно на Escort.

Коментари
comments powered by Disqus