Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mini Clubman за първи път със задвижване на всички колела

21.01.2016 13:34
Туит

Като опция клиентът може да получи адаптивни амортисьори и спортно окачване

Първото поколение Clubman нямаше версия с двойно задвижване, докато второто издание на автомобила просто го получава. Както и се очакваше, модификацията се нарича Mini Clubman All4. Подобно на BMW, и тук се появява електрохидравличен многодисков съединител в задвижването на задните колела, поставен заедно със заден редуктор.

В базовото оборудване на Clubman с четири двигателни колела влиза електронна система за стабилност и тракшън контрол, както и електронна симулация на блокаж на диференциала. Като опция клиентът може да получи адаптивни амортисьори и спортно окачване.

Електрониката контролира разпределението на тягата между осите, координира своите действия със системата за стабилност. Според конструкторите този набор осигурява на Clubman не само по-голяма гъвкавост, но и добавя спортно излъчване.

За момента компанията обявява само два двигателя, които ще бъдат на  разположение на Clubman със задвижване на всички колела. Във версията Cooper S Clubman All4 ще бъде монтиран четирицилиндров турбо 2,0 двигател (192 к.с. и 280 Нм), а в Cooper SD Clubman All4 - двулитров дизелов двигател (190 к.с. и 400 Нм). Междувременно бензиновият вариант ще предложи избор между шестстепенна механична или осемстепенна трансмисия Steptronic, а дизеловият - само автоматична.

Моделът с двойно задвижване получава същите опции като при версията с две двигателни колела: от дисплей и панорамен покрив до 19-инчови джанти.

Модификацията Cooper S Clubman All4 ускорява до първите „сто” за 7 сек с механичната кутия и 6,9 с автоматичната трансмисия. Максималната скорост на комбито е  225 км/ч. Събратът Cooper SD Clubman All4 се справя със същото упражнение за 7,2 секунди, а неговата максималната скорост е с 3 км/ч по-ниска. Разходът на гориво при смесено управление на бензиновата версия варира от 6,3 до 7,0 л/100 км (в зависимост от трансмисията и гумите), а на дизеловия Clubman с четири двигателни колела -  4,8-4,9 л/100 км. Всички версии отговарят на стандарта за вредни емисии Евро 6.

Най-вероятно "горещото" комби Clubman JCW ще получи също задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus