Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mini John Cooper Works: Росонерите

26.02.2008 12:02
Туит

След закупуването на марковите права MINI ще предложи на автомобилната публика собствените си модели John Cooper Works. Заводският тунинг повдига двигателната мощност на 211 конски сили, превръщайки британеца в малко бойно торпедо.

За да възобнови славното име на традиционния британски тунер, MINI оборудва двата модела с най-изтънчените състезателни технологии. Техническите данни на 1,6-литровия двигател съобщават за 211 к. с. и 260 Нм максимален въртящ момент, постигнати посредством подсилени бутала, нови клапани, модифицирани глави на цилиндъра и турбокомпресор Twinscroll.

Икономичен спортист

Четирицилиндровият агрегат с директно впръскване на горивото стъпва върху състезателния мотор, използван от болида MINI Challenge. С негова помощ двувратият MINI ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, докато по-дългият Clubman се нуждае от две десети повече. Въпреки че циферблатът на скоростомера е разграфен до 260 км/ч, максималната скорост достига "едва" 238 км/ч.  По данни на производителя средният разход е около 6,9 литра, а вредните емисии са под нивото на еконормата Евро 5.

И двете спортни версии разполагат с модифицирана изпускателна система, преработена шестстепенна трансмисия и адаптирана към новите способности на автомобила спирачна система. За да бъде оптимизирано сцеплението на 17-цоловите предни колела, конструкторите инсталират електронен диференциал и настройват подобаващо ходовата част на "мъника".

Индивидуализиращи аксесоари

При поръчване на пълния пакет изменения получавате черен спойлер върху покрива, спортно окачване с лакирани в червено пружини, карбонови коруби на страничните огледала, издут преден капак и перфорирани спирачни дискове. В салона пък откриваме специален скоростен лост, индикатор за смяна на предавките, както и няколко други идеи от състезателните спортове.

Коментари
comments powered by Disqus