Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Paceman: Поддържай темпото

20.12.2010 09:32
Туит

MINI ще представи прототипа Paceman на предстоящия автомобилен салон в Детройт. На този етап не е ясно дали идейната концепция ще се превърне в сериен продукт.

Paceman на практика представлява купе версия на Countryman и е „първият SAC (Sports Activity Coupe) в сегмента на малките автомобили”. Насочен е предимно към „младите, модерни, отворени градски хора”, за което свидетелстват агресивният дизайн на предната част, скосената назад странична линия и 19-цоловите колела. В салона на четириместния модел пък ще откриете кожена тапицерия, познатата от Countryman Centre Rail конзола и елипсовидни панели на вратите.

 

 

Под капака на шоумобила се крие 1,6-литровият четрицилиндров турбомотор на MINI John Cooper Works, който генерира респектиращите 211 к.с.и 260 Нм (до 280 Нм при овърбуст функцията). MINI ALL4 системата за двойно предаване се грижи за това целият въртящ момент да е на разположение на водача, като стандартното разпределение е 50/50, но при нужда тягата може да се прехвърли само върху задния мост.

На този етап Paceman е единствено експериментална разработка, но в официалното съобщение на компанията се казва, че той „може да се превърне в още един градивен елемент от развитието на марката и нейното портфолио”.

Коментари
comments powered by Disqus