Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Rocketman Concept: 3+1

24.02.2011 13:01
Туит

MINI Rocketman наистина е мини и ще бъде изненадата на тазгодишния автосалон в Женева. Прототипът е дълъг само 3,4 метра и разполага с 3+1 места.

Целта на MINI Rocketman е да демонстрира от какво се нуждае градската мобилност, а именно малки размери и технологии на бъдещето, които не само повишават ефективността на автомобилите, а и улесняват интеракцията на водача и пасажерите с него.

Габаритите на MINI Rocketman са 3419 мм дължина, 1907 мм широчина и 1398 мм височина, което го прави най-малкия представител на марката в съвременната й история. По този показател концпетуалният модел се доближава максимално до класическото MINI от 1959 г., но що се отнася до технологиите, разликата е космическа.

Самоносещата каросерия например е изработена от карбон, като тази и всички аналогични технологични процедури за олекотяване правят възможно редуцирането на средния разход до 3 литра за 100 км пробег. За съжаление това е и единствената информация около силовия тракт, която MINI споделя в официалния си пресрилийз.

Любопитна е и конфигурацията на вратите. За да улеснят в максимална степен достъпа до вътрешността на автомобила, инженерите на BMW са направили така, че те да се отварят напред и настрани. Още по-интересна е системата, използвана при третата врата, разделена на две части. Горната включва и част от тавана, а долната се издърпва назад. По този начин е възможно водачът и двамата пътници да превозват солидно количество багаж въпреки ограничените размери на автомобила, а при необходимост конфигурацията на седалките може да стане 3+1.

Сред останалите любопитни елементи на MINI Rocketman впечатление правят панорамният стъклен покрив със синя подсветка, LED челните светлини и 18-цоловите аеродинамични колела. Високотехнологичните екстри в салона засягат 3D мултимедийната система, връзката с интернет и тракбола, монтиран директно на волана. Специалният plug&play модул, който се намира на таблото, пък може да се конфигурира директно от личния компютър и в него да бъдат качени музикални файлове, навигационни точки, контакти и всевъзможна информация, която би била полезна при едно по-дълго пътуване.

На този етап няма никаква информация за евентуално серийно производство на Rocketman, но пък самото му наличие показва недвусмислено желанието на MINI отново да постави акцент върху градската мобилност. Нещо, което при последните модели на марката сякаш остава на заден план.

Коментари
comments powered by Disqus