Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Rocketman: Реален шанс

20.05.2011 09:56
Туит

Концептуалните модели са запазена марка за MINI, но трансформацията им в серийни продукти не е често явление. Представеният в Женева тази година Rocketman обаче е все по-близо до поточната линия.

Габаритите на MINI Rocketman Concept са 3419 мм дължина, 1907 мм широчина и 1398 мм височина, което при евентуално серийно производство ще го прави най-малкия представител на марката в съвременната й история. По този показател концпетуалният модел се доближава максимално до класическото MINI от 1959 г., но що се отнася до технологиите, разликата е космическа.

Самоносещата каросерия при прототипа например е изработена от карбон, като тази и всички аналогични технологични процедури за олекотяване правят възможно редуцирането на средния разход до 3 литра за 100 км пробег. Серийната версия обаче със сигурност няма да се възползва от композитния материал за изработката на шасито и едва ли ще успее да се ограничи до горепосочените три литра, въпреки че ще получи новия трицилиндров мотор на BMW.

За да улеснят в максимална степен достъпа до вътрешността на автомобила, инженерите на BMW са направили така, че вратите на концептуалния Rocketman се отварят напред и настрани. Още по-интересна е системата, използвана при третата врата, разделена на две части. Горната включва и елемент от тавана, а долната се издърпва назад. По този начин е възможно водачът и двамата пътници да превозват солидно количество багаж въпреки ограничените размери на автомобила, а при необходимост конфигурацията на седалките може да стане 3+1. Вероятно част от тези футуристични решения ще бъдат пренебрегнати при серийния продукт, но цялостната концепция ще бъде запазена.

От BMW няма официална информация за бъдещето на MINI Rocketman, така че годината за неговата пазарна премиера остава условна, а именно 2014-а.

Коментари
comments powered by Disqus