Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мисията „Space Selfie” на Brother за опазване на природата

12.10.2015 16:57
Туит

Brother Industries, Ltd. създаде проекта „Mission to the Earth“ и изстреля специален балон с обиколка 9,4 метра на 30 000 метра височина в стратосферата над Япония

Brother изпълни уникална мисия за заснемане на 100 космически селфита, които да помогнат за насърчаване на хората по света да се замислят за важността на околната среда.

В ролята си на глобален специалист в принтерните технологии Brother Industries, Ltd. създаде проекта „Mission to the Earth“ и изстреля специален балон с обиколка 9,4 метра на 30 000 метра височина в стратосферата над Япония. Балонът е направен от гума и е снабден с Charge Coupled Device (CCD) камера, която заснема селфита по своя път нагоре към стратосферата.

Brother покани хората по света да качат фотографии на своите лица на микросайта Mission to the Earth, за да станат част от мисията и да получат селфи със Земята като фон.

От получените 808 фотографии, бяха избрани 100 печеливши на случаен принцип, които да станат част от мисията на Brother, насочена към околната среда.

Докато балонът се изкачва до стратосферни височини, фотографиите се прожектират върху мини модел на астронавт за получаването на „междузвездно“ изображение на космическото селфи.

За да завърши космическата сцена, CCD камерата засне изгледи и видео клипове от стратосферата, които бяха съхранение на SD карта, върната обратно на Земята при прибирането на балона.

Прожектираните космически селфита от стратосферата бяха качени на микросайта Mission to the Earth, където хората могат да видят персоналното си присъствие в космоса. Те могат да бъдат видяни на http://www.brotherearth.com/en/event/mission/

Целта на ‘Mission to the Earth’ на Brother е да подчертае глобалната посветеност на компанията на защитата на околната среда. Това разбиране в въплътено в програмата Brother Earth, която пресъздава етичния подход на Brother към планетата. www.brotherearth.com

За Brother

Brother е световно известна  технологична компания, създадена в Япония преди повече от век. В момента има офиси в 44 държави, а продуктите й се продават в повече от 100. Започнала като производител на шевни машини през 1908 г., Brother Group е развила и разширила неимоверно през годините гамата от технологични продукти и услуги, които предлага. Днес някои от най-известните от тях са принтерите, мултифункционалните устройства, факсовете, етикетните принтери и мобилните печатни решения, които се произвеждат в собствени фабрики на компанията, намиращи се в Япония, Китай, Виетнам, Малайзия и др. азиатски страни.

На европейския пазар Brother стъпва през 1958 г., като в момента има силно присъствие с търговски офиси в 19 европейски държави, централен офис за Европа в Манчестър (Англия) и две производствени мощности в Европа за рециклиране на консумативи: Великобритания и Словакия. Brother непрекъснато отговаря на променящите се нужди на пазара като патентова и произвежда нови и оригинални продукти. Продуктовите дизайнери на компанията са създали някои от най-продаваните устройства в Европа, като първото в света компактно А3 мастилено-струйно мултифункционално устройство. Brother е един от лидерите в доставките на печатна техника за малкия и среден бизнес. Освен това Brother продължава да изследва нови пазари и продуктови сфери, да разработва напреднали технологии и иновации в потребителския софтуер.

Коментари
comments powered by Disqus