Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мistubishi i-MiEV: Високо напрежение

08.06.2009 15:33
Туит

Mitsubishi разкри нови детайли за електрическия мъник i-MiEV.

Избрани клиенти ще могат да за вземат модели от колата на лизинг още в началото на месец юли или десет месеца преди официалното пускане на пазара.

Mitsubishi разкри подробности около i-MiEV по случай честването на Световния ден за опазване на околната среда. От концерна заявиха, че електрическата кола отделя две трети по-малко вредни емисии от бензиновите си събратя, защото електроцентралите, които доставят енергията за зареждането на i-MiEV, в крайна сметка също замърсяват околната среда.

Mitsubishi започва трудна битка, пускайки i-MiEV на пазара, въпреки фактът, че ниското ниво на вредни емисии е доста добра реклама в наши дни. Главната причина за това е много високата цена - 47 544 долара.

Малката градска кола е оборудвана с литиево-йонна батерия, която е монтирана по средата под пода. Задвижването става с електродвигател, който се намира в багажника. От Mitsubishi гарантират пробег до 160 км в нормални градски условия с едно "пълнене". 80% от капацитета на батерията се зарежда за половин час (при електрическа мрежа на 220 волта, трифазен ток 50 кВт), а пълният заряд трае между 7 и 14 часа в зависимост от волтажа.

В крайна сметка i-MiEV раполага с 47 кВ или 63 к. с. и 180 Нм въртящ момент, които са на разположение на водача още при потегляне. За съжаление все още няма официални данни за ускорението и максималната скорост. Но за сметка на това бе потвърдено, че i-MiEV ще разполага с 3 различни режима на каране: maximum fun, maximum economy и maximum regenerative.

Вътре нужната информация за работата на колата се предоставя от табло с нов вид инструменти. Наред с разхода на ток и състоянието на възобновената от спиране енергия, шофьорът ще знае колко точно километра може да измине и какъв е зарядът на батерията. Цялата система се управлява от компютър със специално направена за i-MiEV операционна система. Като опция може да бъде добавена и мултимедийна система с харддиск.

Отвън мъникът може да боядисан в цветовете White Solid, Cool Silver Metallic или Raspberry Red Pearl. Като опция може да бъде избрана една от общо петте двутонни теми.

Фаровете и стоповете са с LED технология за по-добра икономичност и по-дълъг живот.

Първите 1400 бройки на Mitsubishi i-MiEV ще бъдат предоставени на известни корпорации и правителства още това лято. Продажбите на пазара ще започнат през април 2010 г.

Коментари
comments powered by Disqus