Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Attrage

27.05.2013 15:30
Туит
Mitsubishi Attrage

Mitsubishi представи в Тайланд новият компактен седан Mitsubishi Attrage, който първоначално ще се предлага на Тайландския пазар, а по-късно и по целия свят.

Mitsubishi Attrage е серийната версия на прототипа G4, който беше представен на автомобилното изложение в Шанхай. С Attrage японците загърбиха малкия ван Space Star, залагайки на класически седан. Подобно на Space Star, Attrage също ще се произвежда в Тайланд, но Attrage тепърва трябва да си изгради име на световните пазари. Името Attrage произлиза от английската дума "атрактивен".

Mitsubishi Attrage е само с един двигател

Със заоблени форми и къса предна и задна част, Mitsubishi Attrage изглежда добре подготвен за градската среда и въпреки цялата си компактност вътре има достатъчно място за цялото семейство.
От страна на задвижването японците разчитат на 1,2-литровия трицилиндров бензинов двигател с 80 к.с., който може да се комбинира с безстепенна CVT или петстепенна механична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus