Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer Evo: Дизелов хибрид?!

11.06.2010 16:52
Туит

Mitsubishi планира радикална промяна във философията на своята спортна бегачка. Lancer Evolution, който има богата история в рали спорта, е на път да бъде превърнат в дизелов хибрид.

Така японците ще се опитат да направят своята икона по-икономична и "по-зелена", но в същото време ще запазят нейните динамични качества.

Според информация на Autocar Mitsubishi обсъжда сериозно новата идея за върховия модел на Lancer. Преди месец източник от компанията заяви, че е спрян първоначалният проект за бензинов хибрид, базиран на концептуалната платформа PX-MiEV SUV. Сега обаче отделът по развойната дейност е одобрил новата насока и създаването на дизелов хибрид.

Инженерите на компанията се надяват високият въртящ момент на дизеловия двигател, комбиниран с отличната тяга на електрическия мотор в ниските обороти, да позволи на Evo XI да достига от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и да намали емисиите на въглероден диоксид под 200 г/км.

Отличното пътно поведение ще бъде поверено на ревизираната версия на задвижващата система на четирите колела S-AWC.

Преминаването на икона като Lancer Evolution към групата на дизеловите хибриди вероятно ще осигури търсените резултати на Mitsubishi. Но това със сигурност би бил много рискован ход за ключови пазари като САЩ и Япония, където дизелите все още се борят за полагащото им се уважение от страна на клиентите. Отделен е въпросът как подобно решение ще бъде прието от хардкор феновете на марката, които се кълнат в своя Evo идол.

Коментари
comments powered by Disqus