Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer EVO: Generation X

10.01.2007 16:01
Туит

Еволюцията на Evolution продължава и на сцената излиза вече десетото му поколение. Mitsubishi представи на автосалона в Детройт прототипът X, който е извънредно близък до бъдещата генерация на култовия спорстист Lancer EVO.

Както нормалните версии на Lancer, оптиката на новото EVO се ориентира към студията  Concept-X, която Mitsubishi показа на Tokyo Motor Show през 2005 г. Общите черти с концептуалната разработка могат да бъдат открити в характерната двойна предна решетка, или въздухозаборниците, напомнящи са самолетостроенето. Разбира се, версията EVO съществено се отличава от останалите представители на моделното семейство по някои изключително характерни детайли. Например предната част е станала още по-агресивна, във външните огледала са интегрирани LED-мигачи, а задният капак е коронясан от масивен и могъщ спойлер, който без съмнение привлича лавина от погледи върху себе си, точно както правят това задният дифузьор и хромираните „дула” на накрайниците на изпускателната система. Спортното окачване е с чувствително намален клиренс, а колелата са с диаметър 20 цола.

Интериорът продължава външната линия в значително по-голяма степен, отколкото при предишните издания на екстремния спорстист. Тапицираните с алкантара седалки имат състезателен характер, а таблото изобилства от апликации от истински алуминий. Наред с това,  Mitsubishi комбинира екстремното удоволствие с напълно прилична пригоденост за всекидневна употреба – моделът предлага серийно климатроник, висококласна аудиосистема, навигационна система и напълно задоволителен комфорт на возене. За любителите на състезателните емоции е предвиден и хронометър на централната конзола, който е в състояние да засича времена за изминаване на обиколки, определени отсечки и т.н.

Изобилие от мощ, предавана към всички колела


Техническата страна на EVO X е станала по-съвършена отвсякога. Задвижването е поверено на изцяло нов двулитров турбодвигател, използващ алуминиев цилиндров блок, който сам по себе си спеспява 20 килограма тегло, а едновременно с това позволява постигането на по-нисък център на тежестта. Мощта на двигателя се предава на всички четири колела чрез системата за перманентно пълноприводно задвижване Super-All Wheel Control (S-AWC), чиито изумителни възможности се подкрепят и от действието на многобройните електронни системи за сигурност.


Новости има и по отношение на предавателната кутия. Наред с конвенционалната петстепенна механична трансмисия, в бъдеще Mitsubishi ще предлага EVO X и с автоматична трансмисия, чиито шест степени могат да бъдат сменяни ръчно от планките на волана.

Първите серийни екземпляри на новата EVO-генерация ще бъдат при дилърите на марката в началото на 2008 г.

Коментари
comments powered by Disqus