Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer Evo става дизелов хибрид

24.10.2011 09:55
Туит

Единайсетата генерация на Mitsubishi Lancer Evo ще се задвижва от хибриден силов тракт и ще се появи на пазара след три години. Не е изключено двигателят с вътрешно горене дори да бъде дизелов.

Не е учудващо решението класическият двулитров мотор с принудително пълнене да бъде заменен от хибриден силов тракт. Голяма част от производителите са принудени на тази промяна заради по строгите екологични изисквания, които налагат намаляване на работния обем, и заради желанието на клиентите във всяка една генерация да има прогрес по отношение на динамичните показатели. Странно е обаче намерението на японците да използват за база дизелов, а не бензинов двигател.

„Ще започнем работа по проекта през следващата година”, коментира президентът на компанията Осаму Масуко за Autocar. „Поставил съм за цел да разработим спортен автомобил, задвижван и от електричество.”

Целта на Mitsubishi е Evo XI да ускорява от място до 100 км/ч за по-малко от 5 секунди и да се вмести в границата от 200 г/км CO2. За това ще съдейства не само комбинираното задвижване, но и новата системата за двойно предаване S-AWC.

Оцеляването на емблемата Evo е било под въпрос, след като голяма част от ръководството на компанията първоначално е настоявало моделът да бъде спрян от производство, за да могат средствата, които са необходими за развитието му, да бъдат инвестирани в нови електрически автомобили. Бурната реакция от страна на феновете на марката обаче е накарала компанията да промени позицията си.

Коментари
comments powered by Disqus