Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer Evolution X: Контрол!

25.09.2007 18:09 4
4
2571816385
Туит

Още преди официалната премиера в Токио през октомври тази година, Mitsubishi публикува снимка с интериора на американската версия Lancer MR, както и няколко други фотографии, изобразяващи външността на Lancer GSR - японското издание на Evoltion X. Автомобилът практически е почти идентичен с показания през януари 2007 в Детройт Prototype X.

И двете изпълнения са задвижвани от двулитров четирицилиндров турбодвигател, който развива 295 к. с. и предава мощността си към четирите колела посредством нова система за двойно предаване.

Може би една от най-интересните технически решения в Evo MR е използването на изцяло нова секвенциална трансмисия с два съединителя SST, вместо петстепенната механична предавателна кутия в GSR.

Тъй като Evo X ще ускорява от 0 до 100 (приблизително за пет секунди) по-бавно от своя предшественик, от него се очаква да компенсира с по-добро сцепление и усещане за контрол.

Коментари

Lancer4e
митцубишито трепе коня!!!

trejo
samo EVO 9....tova e istinata

lamborghini miura sv
Даа така е! При спортните коли максималната скорост и сприната от 0 до 100 имат по-малка тежест от общоприетоо! Максималнотот странично ускорение(натоварване) в завой, еластичността и спирането са по-вайни за една бърза обиколка ( и пилотът също;) )

Ценител
Та това ЕВО не е драгстер та да се притесняваме, че е с няколко микросекунди по-бавно в дисциплината 100 км/ч от място от предишното-хаха. Ще му бъзикнат компютъра ако искат,но не искат- явно трябва им мощност в средния обхват

comments powered by Disqus