Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer Prototype S: Летящ старт

04.03.2008 13:02
Туит

В близко бъдеще японците възнамеряват да се включат в сегмента на компактните спортисти. Още в Женева те показаха техният първи представител - стъпващият върху Lancer Evo X Prototype S.

Предницата на автомобила с дължина 4,58 метра е възприета от модела Lancer в почти непроменен вид. Изцяло преработена обаче е задната част на Prototype S, чието междуосно разстояние възлиза на 2,63 м - класическият дизайн е заменен със закриляна от масивен спойлер отсечена задница. Хоризонталните стоп-светлини са разположени частично в създадената по този начин пета врата, под чиято броня забелязваме поместени в черен дифузьор четири ауспухови накрайника.

240 кончета под капака 

Под ламарините ще работи свързаният с директна трансмисия двулитров турбомотор на Evo X (240 к. с. и 343 Нм), който задвижва всички четири колела. Prototype S се носи на "обути" върху 19-цолови колела гуми във формат 215/45. Основни конкуренти на "диамантения" хечбек ще бъдат утвърдените на европейския пазар Subaru Impreza WRX, Ford Focus ST, Golf GTI, Astra OPC и Mazda 3 MPS.

Коментари
comments powered by Disqus