Новият градски автомобил на Mitsubishi се казва Mirage и трябва да „задоволи нуждите на хората по целия свят“. Основният таргет на мъника са развиващите се държави, но той ще се продава и на вече установените пазари.
Хечбекът с пет врати, който бе представен като прототип в Женева по-рано тази година, е получил еднолитровия трицилиндров MIVEC двигател на японците, комбиниран със старт/стоп, безстепенна трансмисия и система за рекупериране на спирачната енергия, които трябва да ограничат разхода до 3,3 литра.
Първоначалната идея на Mitsubishi бе той да окупира развиващите се пазари, ето защо и пазарната му премиера ще бъде в Тайланд през март догодина. Високата ефективност на целия пакет обаче е причината от японската компания да смятат, че той може да се конкурира и с утвърдените на европейските пазари градски автомобили.