Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D: Нова генерация

08.04.2013 14:49
Туит

Компактният SUV Mitsubishi Outlander е вече в своето трето издание. Кратък тест на версията със задвижване на четирите колела и дизелов двигател със 150 конски сили.

Качваме се и ето го първото "Ахаaа!". Веднага става ясно дали новата каросерия ни създава шикозна оптична илюзия: Mitsubishi Outlander определено се дистанцира от грубият стил на предшественика си. Интериорът се отличава с добра изработка от висококачествени материали и комфортни седалки, тапицирани с комбинация от естествена и изкуствена кожа: така се представя новото поколение на компактния 9SUV с версията за оборудване Instyle.

Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D 4WD изразходва само 7,9 литра
на 100 километра

Към върховото изпълнение серийно е налично и автоматично адаптивно задвижване на всички колела, което при режим на работа 4WD Eco най-често функционира като 2WD. Това позволява намаляване разхода на гориво, защото 99% от модерните SUV автомобили вече се движат предимно по пътищата. Само когато бъде регистрирана опасност от приплъзване, Mitsubishi Outlandeсе 2.2 Di-D преминава в режим на задвижване на всички колела на. Този режим може да бъде избран и чрез натискане на бутон. Оптимистичната прогноза за потребление на гориво от 5,4 л/100 км при шофиране почти изцяло в режим 4WD Есо, беше значително надвишена по време на теста.

Но затова пък култивираният дизелов двигател, разполагащ с дотатъчно голям въртящ момент задвижва без никакво усилие тежащият над 1,6 тона Mitsubishi Outlander 2.2 Di-D 4WD.

Коментари
comments powered by Disqus