Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi представи новото поколение на Pajero Sport

03.08.2015 11:55 2
2
3998253242
Туит

Публичният дебют на автомобила се състоя в Тайланд по време на автомобилното изложение Bangkok International Motor Grand Sales

Японската компания Mitsubishi представи новото поколение на кросоувъра Pajero Sport. Публичният дебют на автомобила се състоя в Тайланд по време на автомобилното изложение Bangkok International Motor Grand Sales. Продажбите на модела ще започнат през пролетта на 2016.

Дизайнът на третото поколение на всъдехода наподобява концепцията GC-PHEV. Дължината на автомобила е 4785 мм, или с 90 мм по-дълъг от своя предшественик. Новият Pajero Sport е получил голяма радиаторна решетка, нови брони, модифицирана оптика и други въздухозабарници и уголемени арки на калниците. В салона са монтирани нови седалки, 7-инчов сензорен екран на мултимедийната система и променено арматурно табло.

Новият всъдеход  е оборудван с 2,4-литров дизелов турбо MIVEC. Динамичните характеристики на агрегата за момента не са оповестени. Според неофициални данни мощността на двигателя ще бъде 154 к.с. и 380 Нм въртящ момент. На разположение ще има и версия със 181 к.с. и 430 Нм въртящ момент. В бъдеще двигателната гама на автомобила може да бъде обогатена чрез появата на нов бензин мотор.

Дизеловият двигател работи в комбинация с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия и подобрена система с двойно задвижване Super Select 4WD. Благодарения на това моделът е станал със 17% по-икономичен от предишното поколение. Емисиите на CO2 са 200 г/км, което съответства на екологичния стандарт Eвро 5.

Освен това автомобилът е оборудван с електрическа ръчна спирачка, камери за кръгово наблюдение и двузонов климатроник. Шофьорът има на разположение система за предотвратяване на челен удар, функция за наблюдение на мъртвите зони, както и система за предотвратяване на сблъсък при паркиране.

Настоящото поколение на кросоувъра се продава с 2,5-литров дизелов агрегат със 178 конски сили. Та разположение има и бензинова версия с 3,0-литров двигател (222 конски сили).

Коментари

Чичо
Е ти нали виждаш Японския дизайн какъв е. Дай една хубава кола от последните години... И Тойота не лъжат, с ония боклук Мирай...

Батман
Не знам кой е тоя кривак който е правил дизайна на това Паджеро, ама ако се бях изсрал щеше да е по-красиво!!! Ебаси грозотията!!! Лада Калина е по-краива!!! Ей това радиацията от Фукушима не прощава.

comments powered by Disqus