Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi PX-MiEV и i-MiEV CARGO: Сагата продължава

01.10.2009 11:48
Туит

Mitsubishi ще участва с 16 автомобила на предстоящия автомобилен салон в Токио, който започва на 24 октомври. Два от тях ще бъдат прототипи и както сами може да предположите – екомобили.

PX-MiEV е плъгин хибрид със задвижване и на четирите колела E-4WD, като системата S-AWC (Super All Wheel Control) контролира тяхното функциониране по електронен път. Два електромотора с обща мощност от 60 кВт и максимален въртящ момент от 200 Нм задвижват независимо предните и задните колела. Те са комбинирани с 1,6-литров четирицилиндров двигател с вътрешно горене (116 к. с.), който при нужда предава въртящия момент от 125 Нм  към предната ос, а същевременно работи и като генератор.

Хибридната система на PX-MiEV, която използва повторно енергията, отделяне при спиране, на теория гарантира 100 километра пробег с два литра гориво. Зареждането на батериите може да се осъществява по три начина – при стандарт на мрежата от 110 В, при стандарт на мрежата от 220 В и посредством станция за бърз заряд. От Mitsubishi не съобщават подробности за времето, необходимо за тази операция, нито какъв тип е батерията, но не пропускат да отбележат, че в багажното отделение има извод за прав ток с напрежение от 100 волта, който може да се използва за захранването на малки домакински уреди.

Четириместният PX-MiEV е дълъг 4510 мм, широк 1830 мм и висок 1655 мм при междуосие от 2630 мм. Във визуално отношение се доближава максимално до серийния Outlander, на който вероятно е и базиран, като най-голямо впечатление правят оформлението на „усмихнатата” предна част и еднокомпонентните стоп-светлини отзад.

При оформянето на интериора дизайнерите на Mitsubishi са се придържали към типични за авиационната индустрия похвати. Воланът не е цял, а информацията за състоянието на отделните системи се изобразява върху LCD дисплеи.

Вторият прототип, който ще дебютира в Токио, е i-MiEV CARGO (д/ш/в - 1350/1180/1100 мм). Той е базиран на серийния i-MiEV, но за разлика от него разполага с огромно багажно пространство и само две места. Елекетормотор с максимална мощност от 47 кВт и въртящ момент от 180 Нм задвижва задните колела, като според предварителната информация автономният пробег на електромобила ще бъде приблизително 160 км.

Коментари
comments powered by Disqus