Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мitsubishi работи по нов компактен модел

13.12.2010 14:46
Туит

Mitsubishi публикува първите две визуализации на малкия компактен автомобил на компанията, който ще се появи на пазара през 2012 г.

На този етап детайлите са твърде ограничени, като се знае единствено, че новата платформа ще се стреми да комбинира спортната стилистика, с която е известна марката, и практичността на стандартен хечбек с пет врати. За задвижването ще отговаря високоефективен ДВГ с работен обем в диапазона от 1 до 1,2 литра.

Новият представител във фамилията на Mitsubishi ще се произвежда в новия завод в Тайланд, но ще се продава в цял свят. Първоначалната цел на компанията е да подготвя по 150 000 бройки годишно, като тази цифра трябва да достигне 200 000 с популяризирането на модела.

Коментари
comments powered by Disqus