Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Shogun 2017 ще съхрани корените си на боец

22.05.2015 11:24
Туит

Шефовете на марката потвърждават, че следващият кросоувър ще остане автентичен офроудър

Бъдещият Mitsubishi Shogun ще остане верен на традиционните ценности на марката като един автентичен офроудър, потвърдиха шефовете на фирмата.
Наистина, следващото поколение на практичния и работещ 4x4 модел на Mitsubishi, който се очаква да пристигне през 2017 г., вероятно ще се позиционира като по-евтина алтернатива на Land Rover Discovery и ще включва все по-популярната хибридна технология на Mitsubishi.

Основите на сегашния Shogun са поставени преди 15 години, макар че автомобилът е претърпял значителна реконструкция през 2006 г., и смяната му е била обект на много сериозно вътрешно обсъждане в ръководството на компанията . Концептуалният автомобил Mitsubishi GC-PHEV бе представен през 2014 г. на автомобилното изложение в Женева, като изпреварваща визия на бъдещ автомобил.

Междувременно пазарите по целия свят бележат висок интерес към автомобилите 4х4 и кросоувърите от други марки, нещо, което трябва да направи и Mitsubishi. Случаят с решението на Shogun е вярната стъпка, че той трябва да остане верен на традиционните си ценности.

Ланс Брадли, шеф на Mitsubishi Motors във Великобритания, заяви: „Много от съперниците са по-красиви или по-рафинирани, но Shogun  трябва да бъде автентичен офроудър: не фантазия, не учебен автомобил, а за хората, които вършат много работа или реално излизат извън пътя.

„Разбира се, този пазар е ограничен, но погледнете Discovery - има ниша за автомобили с полезност в сърцето си. Discovery е много добър, но е много скъп и ние виждаме възможност да предложим по-евтина алтернатива от гледна точка на ценообразуването и текущите разходи, по-специално с нашата хибридна технология”.

Брадли е убеден, че опитът на Mitsubishi 4x4 дава значително предимство пред кампании като Land Rover, например.

„Има и други производители на автомобили, които търсят начин да се промушат под Land Rover, но всички те имат широка гама от автомобили”, каза той. „Ние сме SUV-предубедени, и това ни дава основание да наблюдаваме опита на Nissan. Клиентът трябва да разбере защо избира своя собствен автомобил. И дали нашите клиенти веднага ще изберат задвижването 4х4”.

Продажбите на отиващия се Mitsubishi Shogun скочиха с 66%, което е благодарение на успеха на Outlander PHEV.

„Outlander PHEV вече доказа, че ако продуктът е достатъчно добър, може да промени представите на хората за нашата марка, и ние очакваме по същия начин да направи и Shogun”, каза Брадли.

Коментари
comments powered by Disqus