Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мийк: Суперите са много по-забавни

15.01.2009 12:29
Туит

Пилотът на Peugeot Великобритания Крис Мийк ще стартира сезон 2009 в IRC с рали „Монте Карло“ следващата сряда. Ето какво разказва роденият в Северна Ирландия състезател за автомобилите версии S2000 и WRC.

„От физическа гледна точка е много по-трудно да караш Super 2000, защото не са толкова технологични. Когато се чувстваш комфортно във WRC автомобил, всичко е много просто, не са нужни толкова усилия“, коментира Мийк пред Motorsport News.

„При Super 2000 ти се налага да мислиш и да работиш с колата, за да получиш добри резултати. При WRC единственото, върху което трябва да се фокусираш, е скоростта. Харесвам, когато изискванията на колата към теб са по-високи. Ето защо се забавлявах, когато карах стария Ford Escort Mk2. Трябва да контролираш тракшъна, сам да се справяш с почти всичко, това ми дава голямо удоволствие. Не обичам автомобилите, които неглижират работата на пилота. Единственото, което харесвам във WRC машините, е бясната скорост, направо ти се завива свят. Но при S2000 забавлението има и физически характер.“

Според Мийк управлението на WRC би било много по-лесно за всеки аматьор в сравнение с контрола върху S2000. „WRC автомобилите, с наличния въртящ момент, се управляват много лесно с газ и спирачка. Нужно е само да подадеш по-здраво газ или да чукнеш спирачките, за да промениш посоката на движение. При суперите, въпреки че окачването е много сходно, просто няма начин това да се случи. Ето защо съм убеден, че всеки аматьор би се справил с WRC."

"Дайте на кой да е шофьор от улицата WRC и един ден за тренировки и по всяка вероятност той ще може да реализира 70% от потенциала на колата. Естествено, пълният ресурс могат да използват само най-добрите момчета. Но при S2000 е почти невъзможно да се стигне до тези 70%, защото обикновения шофьор ще има чувството, че автомобилът не е наред.“

Крис Мийк ще участва с програма от девет старта в IRC сериите с подготвен от белгийския препаратор Kronos Peugeot 207 S2000.

Коментари
comments powered by Disqus