Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Млади ветерани: От старо – ново. И обратно...

09.06.2014 23:48
Туит

Любителите на класически автомобили не трябва задължително да се насочват към грохнали ветерани, за да задоволят желанията си. Днес вече много класически модели се изработват като нови.

Не, не става дума за класическа реплика, която върху платформа на VW „костенурка” с 34-конен боксер наподобява Lamborghini Countach. Говорим за малки фабрички, които снабдяват класически модели като Shelby Mustang GT500 от 60-те години с нова техника и оригинална на вид каросерия. 
С голяма охота биват репродуцирани и модели Chevrolet Corvette от всички поколения, като в разработките често се смесват стилистични елементи от различни версии. Под ретро външността работи съвсем съвременна техника на GM. Може би не желаете истински класически автомобил, а само такъв, който изглежда по подобен начин? И тук може да ви се помогне. Хората от американската тунинг фирма Anteros например правят от Corvette C6 роудстър в стила на Ferrari 365. В Япония Mitsuoka използва като база Mazda MX-5 и я превръща в роудстър, наподобяващ Morgan. Рецептата по правило е една и съща: Вземате платформи с модерна техника и им нахлузвате вдъхновени от класиката каросерийни одежди, които сте изработили от пластмаса.

Понякога бива жертван и оригинален модел

Други работилници залагат на самостоятелно разработени от тях носещи рами от тръбна решетка, които биват покривани с алуминиева или пластмасова „кожа”. Необходимата техника се взема от серийни модели. По този начин например се изработват имитации на легендарния Mercedes 300 SL или на AC Cobra Daytona Coupé.  

Още по-радикален е подходът на екипа на Eagle от Англия. При модернизирането на Jaguar E-Type винаги бива принасян в жертва един оригинален роудстър. Singer от САЩ вървят по подобен път, като от Porsche 911 правят Porsche 911, но изглеждащо като произведено 30 години по-рано, без да е наистина старо в техническо отношение. И тук се работи непосредствено върху автомобил донор. В нашето фотошоу сме събрали различни модели от вида „модерен класик”.

Текст: Ули Бауман
Снимки: Classic Recreations

Коментари
comments powered by Disqus