Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Младите в Европа искат енергийно ефективни автомобили

28.07.2015 11:07
Туит
Младите в Европа искат енергийно ефективни автомобили

В проучването на "ThinkGoodMobility" са участвали повече от 2500 студенти

•    Новото "ThinkGoodMobility" проучване се фокусира върху вижданията на учените, инженерите и дизайнерите на 12 европейски пазара за бъдещето на мобилността
•    Повечето от поколението на хилядолетието (85%) смятат, че те ще притежават автомобил в следващите 10 години
•    Устойчивите автомобили и свързаните с тях технологии са най-голямото предизвикателство за автомобилната индустрия през следващото десетилетие
•    Поколението на хилядолетието вярва, че енергийноефективните превозни средства трябва да бъдат във фокуса на усилията за устойчиво развитие през 2025 г.
•    Младите хора виждат регулациите и стимулите като основни стъпки в постигането на тази цел и посрещането на предизвикателствата на следващото десетилетие

Ново проучване изважда на показ енергийно ефективните превозни средства, като най-голямия приоритет на хилядолетието за развитие на устойчиви транспортни инициативи в бъдеще

Поколението на хилядолетието в Европа иска еко бъдеще и смята, че устойчивите превозни средства са начина за постигането на това. Според проучване на Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) в сътрудничество с ThinkYoung, мнозинството (59.3%) предсказва, че в следващите 10 години, най-голямото предизвикателство за автомобилната индустрия ще бъде да изгради устойчиви автомобили с акцент върху околната среда и чистите технологии.

Развитието на транспорта и мобилността са от съществено значение за бързо променящите се нужди на населението в световен мащаб, което предизвика това ново изследване от Goodyear. В проучването на "ThinkGoodMobility"  ся взели участие повече от 2500 студенти (на възраст 18-30), които учат науки, технологии, инженерство, изкуството и дизайна, както и математика, от 12 страни, давайки гласност на тези хора, които ще оформят бъдещето на мобилността през 2025.

“Младите хора в Европа не искат бъдещите поколения да гледат на тях като на поколението, което не е предприело нищо“, коментира Жан-Пиер Жосет, генерален директор на иновационния център на Goodyear в Люксембург. „Натискът върху околната среда, неизбежно ще се трупа с наближаването на 2025 г. и младите хора ще се обърнат към автомобилната индустрия и производителите на гуми да проправят път в търсенето на решения на предизвикателствата, свързани с емисиите.

В Goodyear, ние непрекъснато инвестираме, за да отговори на изискванията на клиентите и потребителите, сега и в бъдеще и ето защо ние поканихме това поколение да споделят своята визия за устойчива мобилност през 2025 г. Наред с автомобилната индустрия и производителите на гуми трябва да предложат горивоефективни гуми, които понижават емисиите на CO2 и спестяват на пари на потребителите.“

За методологията на проучването

Изследването е проведено от ThinkYoung от името на Goodyear, за да разберем по-добре становищата на младите хора за бъдещето на мобилността. Проучването обхваща 15 въпроса, и в него участват млади хора на възраст между 18 и 30 години, учещи наука, технологии, инженерство, изкуство и дизайна, както и математика в университети в 12 държави: Германия, Франция, Италия, Великобритания, Люксембург, Словения, Белгия, Холандия, Испания, Полша, Швеция и Турция. Общо 2564 проучвания са попълнени онлайн. Работа на терен се провежда от май до юни 2015.

За Goodyear

Goodyear е една от най-големите компании за гуми в света. В нея работят около 69 000 души и произвежда продукти в 50 съоръжения в 22 страни по целия свят. Нейните два иновационни центъра в Акрън, Охайо и Колмар-Берг, Люксембург се стремят да развиват състоянието на най-съвременните продукти и услуги, които определят технологичния и производителен стандарт за индустрията.

За Think Young

ThinkYoung е първият изследователски институт, който се фокусира върху младите хора. Той е основан през 2007 г. и разполага с офиси в Брюксел, Женева и Хонг Конг.
ThinkYoung извършва научни изследвания, проучвания, документални филми и изготвя предложения за политики, насочени към пет области на действие: предприемачество, образование, отношенията между ЕС и Азия, разширяване на ЕС, както и околната среда.

Коментари
comments powered by Disqus