Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Моделите Daihatsu FT и FX очертават развитието на марката

25.08.2015 09:35
Туит

Индонезийската дъщерна компания на Daihatsu, представи на автомобилното изложение в Джакарта два концептуални кросоувъра

Astra Daihatsu Motor, индонезийската дъщерна компания на Daihatsu, представи на автомобилното изложение в Джакарта два концептуални кросоувъра - компактния FX и по-големия седемместен FT. Последният може да се превърне във флагман на Югоизточна Азия и най-уважаван автомобил на марката.

Концептът FT е с дължина 4350 мм, широчина - 1750 мм, височина - 1690, а колесната база е 2685 мм. Той е боядисан в металик Warm Silver. Автомобилът се задвижва от 1,5-литров мотор. Украсен е с 18-цолови лети джанти и гуми 225/55. В салона на FT се виждат много полирани метални вложки, кожени седалки и цифрови уреди.

Ако Daihatsu FT стане сериен, той ще се конкурира, например, с Honda BR-V, показан пак там, в Индонезия. А Daihatsu FX, ако продължаваме с тази аналогия, може да  разглеждаме като конкурент на Honda HR-V. Ако вземем предвид габаритите му, той ще бъде пряк конкурент на моделите Renault Kwid, Kia Soul и SsangYong Tivoli. Някъде по средата на тази поредица и с течение на времето ще се намеси и Volkswagen Taigun.

Дължината на Daihatsu FX е 3800 мм, широчината – 1690 мм, височината – 1580 мм, а колесната база - 2455 мм. Отвън новият автомобил наподобява на последните корейски  кросоувъри. А вътре може да намерите пряка връзка с Honda (например уредите на две зони). Отварянето на срещуположните врати едва ли ще влязат в серийно производство, както и светодиодната оптика.

Подобно на FT, концепцията FX е със задно предаване. Косвено това загатва за връзка с модела Daihatsu Terios/Toyota Rush, но производителят не разкрива повече подробности. Само двигателят на FX e по-скромен - едва 1,2 литра. Може би FX е предвестник на следващиия Terios. Да. Но не е задължително. Компанията и по-рано показа различни прототипи, които също претендират за тази роля. 

Коментари
comments powered by Disqus