Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Моделната гама на Alfa Giulia дебютира в Женева

24.02.2016 10:17
Туит

Версията с 2,0-литров двигател се очаква да пристигне в САЩ до края на годината

Топ моделът в гамата, най-мощната версия Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, бе показан във Франкфурт през септември. Продажбите в САЩ ще започнат през третото тримесечие на тази година. Quadrifoglio получава битурбо V 6 мотор от Ferrari, който развива от 505 к.с.

Alfa Romeo ще представи дълго отлаганите масови версии на седана Giulia по време на автомобилното изложение в Женева следващата седмица.

Дебютът следва представянето високоефективната топ версия Giulia Quadrifoglio във Франкфурт през септември миналата година.

Седанът Giulia, конкурент на Audi A4 и BMW Серия 3, ще бъде показан с базов 2,0-литров бензинов двигател, както и с дизелов мотор с работен обем 2,2 литра, който най-вероятно няма да бъде продаван в САЩ.  Както вече е известно Giulia Quadrifoglio има битурбо V6 мотор от Ferrari с мощност 505 к.с.

Продажбите на Quadrifoglio в САЩ ще започнат през третото тримесечие, а версията с 2,0-литров двигател ще се появи в американските шоурумове до края на годината, заявиха от Alfa. Първоначално Quadrifoglio се очакваше в САЩ през първото тримесечие, а останалата част от гамата от средата на годината.

Новият 2,0-литров турбо четирицилиндров двигател с директно впръскване, ще се предлага с мощност съответно 180 к.с., 250 к.с. и 330 к.с
Giulia ще използва по-ефективен доработен 2.2-литров дизелов агрегат, монтиран през миналата година на Jeep Cherokee. Двигателят има максимална мощност от 210 к.с., но ще се предлагат и по-икономични варианти със 135 к.с. и 180 к.с.

Alfa Romeo представи предварително Giulia през юни 2015 г., но оттогава моделът извървя неравен път. През този месец FCA назначи бившия главен инженер на Ferrari Роберто Федели, идващ от BMW Group, за да помогне в осъществяването на техническите предизвикателства на Alfa и Maserati.

Стартирането на Giulia закъсня с доста месеци. Добре информиран източник заяви пред Automotive News Europe,  че Giulia се представи зле на вътрешните краш тестове при челен, страничен и заден удар, което доведе до сериозно доработване на модела с около още шест месеца, за да отговори на всички изисквания за сигурност.

"Ние не коментираме това по никакъв начин", заяви говорител на FCA, когато бе попитан за закъснението.

Версията Quadrifoglio трябваше да се появи на пазара в Европа в края на миналата година, а представянето на базовата версия на Giulia бе насрочено за март, а при европейските дилъри ще се появи през юни миналата година.

Quadrifoglio и дизелът сега са готови да влязат в серийно производство на 31 март, а доставките за италианските търговци ще започнат от края на май или началото на юни. Giulia с 2,0-литров бензинов двигател ще се появи в Европа до края на годината.

Коментари
comments powered by Disqus