Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Модифицират пистата в Сингапур

07.01.2009 14:14
Туит

Организаторите на старта за Голямата награда на Сингапур преговарят с отборите и ФИА за евентуални реконструкции на пистата край залива Марина Бей.

Първото нощно състезание във Формула 1 пожъна огромен успех, но ръководството на сингапурската Гран при ще се опита да отстрани напълно проблемите, които съпътстваха миналогодишното издание на надпреварата. Председателят Колин Син коментира пред Autosport, че неговият екип обмисля промяна на конфигурацията в първия сектор, която да осигури повече възможности за изпреварване: „Ще променим завои едно, две и три, защото искаме пилотите да получат повече възможности за атака.”

Планира се и подмяна на настилката, след като голяма част от пилотите изразиха негодуванието си от неравностите на пистата в края на септември. „Искаме да отстраним неравностите и да направим настилката по-гладка”, допълва Син. „Целта ни е да организираме още по-добро състезание от това през 2008 година.”

По-всяка вероятност ще има модификации и в завои номер десет, където високите бордюри станаха причина за серия инциденти, включително и този на Кими Райконен четири обиколки преди финала.

Коментари
comments powered by Disqus