Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mondeo "Желание"

30.09.2007 18:09
Туит

Колко време е необходимо, за да пожелаеш един автомобил? Отговорът дава Ford в рекламната кампания на новия Ford Mondeo – по-малко от две секунди. Или поне така твръдят маркетинговите специалисти на компанията...

Централно разработеният тв клип е озаглавен „Желание” и далеч надхвърля границите на традиционното. Сюжетът сигнализира за пристигането на динамичния нов Mondeo, който ще накара всеки да пожелае да замени стария си автомобил.

Продължение на темата „Желание” бе организирано в петък, 28 септември на площад „Възраждане” в столицата. На специално пригодена трамвайна платформа с изобразен на нея отлитащ с балон автомобил бе качен Новият Ford Mondeo. В рамките на 6 дена (28, 29 септември, 1, 3, 5 и 6 октомври 2007 г.) той ще преминава през центъра на града – бул. „Христо Ботев”, ул. „Алабин”, ул. „Граф Игнатиев”, бул. „Витоша”, бул. „Мария Луиза”, ще привлича вниманието и ще се постарае да накара всеки да го пожелае.

В унисон с новото послание на марка Ford – Feel the difference, кампанията показа още нещо различно. Затова и вероятно не е случайно, че стартът й бе даден от ватмана, сбъднал своите желания – Евгени Минчев.
Коментари
comments powered by Disqus