Monster Energy, енергийната напитка, предпочитана от групи като Linkin Park, Avenged Sevenfold и Rob Zombie, е вече на българския пазар. Напитката е насочена към младите хора, има над 7.5 милиона почитатели във Facebook и се свързва с моторните и екстремни спортове, както и с рок музиката.
Eкстремните спортове, подкрепяни от търговската марка, са офроуд състезания, сноуборд, сърф, мотокрос и Moto GP с рекламно лице - многократният световен шампион Валентино Роси. Алтернативните спортове, свързвани с енергийната напитка, са BMX демонстрации, планинско колоездене, скейтборд, състезания с джетове и други.
Като част от стратегията си в подкрепа на пънк и рок банди Monster Energy подкрепя и някои от най-известните летни музикални фестивали като Sonisphere, Warped Tour и Project Revolution. Последните музикални новини около Monster Energy са свързани с изявите на най-новото рекламно лице на напитката - легендарният китарист на Guns N’ Roses Слаш който взривява музикалната сцена в дует с Фърги в песента Beautiful Dangerous, докато пие Monster Energy.
Всички, които ценят качествата на енергийните напитки, ще могат да се насладят на трите разновидности, предлагани на българския пазар в метална опаковка от 500 мл: Monster Energy, Monster Lo-Carb - нискокалорична и Monster Ripper със съдържание на 50% плодов сок от ананас, ябълка, гуава и маракуя. Monster Ripper e първата енергийна напитка на българския пазар с висок процент плодово съдържание. От първи декември най-зверското изживяване вече е в България!
Борислав Георгиев
Ако водите здравословен начин на живот, не ви трябват такива кофеино - химически коктейли.
ДАП
Стига с тия пубертетски хави.