Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Монтедземоло: Формула 1 не е само аеродинамика

28.01.2011 14:12
Туит

Президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло отново критикува правилата във Формула 1 и категорично заяви, че спортът не трябва да е единствено надпревара между аеродинамичните отдели на тимовете.

„Трябва да работим заедно (с ФИА), за да оптмизираме правилата“, коментира италианецът по време на презентацията на новия F150. „Не смятам, че е възможно това да бъде единственият професионален спорт, в който няма как да се тренира.“

„Не трябва да позволяваме Формула 1 да се превръща в аеродинамичен тест. Не сме в света на сателитите, не сме в света на аеродинамиката. Трябва да оставим малко свобода за механиката и двигателите."

"Трябват ни стабилни правила, но трябва и да запазим духа на Формула 1. А това означава максимум технология, максимум скорост и иновативни технологии, както и да предугаждаме точно по какъв начин твзи технологии ще се пренасят към GT сферата. Това, че връщаме KERS е много полезно, тъй като ни отваря големи перспективи в областта на GT автомобилите“, завършва президентът на Ferrari.

Коментари
comments powered by Disqus