Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Монтедземоло: Въвеждането на KERS е грешка

12.11.2008 08:37
Туит

Лука ди Монтедземоло критикува появата на системите за регенериране на кинетична енергия. Според президента на Ferrari KERS е прекалено скъпо удоволствие и по-лошото - няма да окаже съществен ефект върху развитието на стандартните автомобили.

„Бъдещето изглежда много заплетено с тези нови правила догодина”, коментира италианецът пред Autosprint. “Ние смятаме, че въвеждането на KERS за следващия сезон е грешка, въпреки че твърдо подкрепяме концепцията Формула 1 да бъде терен за развитие на иновативни технологии. Но системата за регенериране на енергия в състезателни условия ще бъде коренно различна от тази, която се използва при серийните автомобили.”

„Вярно е и че цената за това удоволствие е твърде висока. Във FOTA обсъждахме някои предложения, с помощта на които да отговорим на изискванията, поставени от Макс Мозли, за намаляване на разходите. Увеличаването ресурса на агрегатите от две на три състезания и уговарянето на доставна цена от 10 милиона евро на сезон, означава че в сравнение с 2008 година разходите в тази насока ще паднат наполовина. През 2011 лимитът ще бъде 5 милиона. Направете сами сравнението – 20 милиона само четири години по-рано. В допълнение ще намалим интензивността на тестовете, като максималният километраж вече ще бъде 15 000 км.”

„Трябва да разчитаме на здравия разум. Предложенията ни за сезон 2009 са добър пример. Имаме две цели: да помогнем на малките тимове и Формула 1 да не изостави духа на развойната дейност и търсенето на иновации, това се отнася и за доставчици на горивни и смазочни материали. Немислимо е някои от водещите производители да приеме да сложи върху двигател, произведен от друга компания, своето лого.”

Коментари
comments powered by Disqus