Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Монца: Ден първи

27.08.2008 18:51
Туит

Фелипе Маса (Ferrari) бе най-бърз в първия ден от тестовете на „Монца”, които са част от подготовката на отборите за предстоящите Гран при на Белгия и Италия. Пилотът на Ferrari завъртя 101 обиколки, като най-бързата от тях за 1:23.428 минути.

Маса работи върху настройките на F2008 при специфичния пакет с ниски нива на аеродинамично прилепяне, типичен за Гран при на Италия. След три дълги серии бразилецът остана доволен от крайния резултат, осигурил му и първото място в неофициалното класиране.

Пилотът на McLaren Хейки Ковалайнен завърши само на 11 хилядни зад Маса. Ковалайнен също излезе на пистата с аеродинамика, съответна за изискванията на италианското трасе, като в даден момент от подготовката екипът на Сребърните стрели дори тества без мостовия компонент на предното крило.

Челната тройка допълни Нико Розберг (Williams), а Себастиан Фетел демонстрира прогреса на Toro Rosso с четвърто време. „Монца”, която не е толкова взискателна към аеродинамичната ефективност на автомобилите, облагодетелства Honda и изведе Барикело на пето място с изоставане от четири десети спрямо лидера Маса. Марк Уебър продължава да изпитва затруднения с болида на Red Bull и даде шесто време.

Днес стана ясно, че Ник Хайдфелд ще трябва да подобри резултатите си до края на сезона, ако иска да остане в BMW Sauber и догодина. Седмото място определено не демонстрира подобна тенденция. Хайдфелд завъртя 77 обиколки, по време на които работи върху механичните настройки за “Спа” и „Монца”, окачването, както и аеродинамиката на F1.08.

Тестовият пилот на Force India Витантонио Лиуци отговаряше за програмата на отбора днес. Италианецът завърши осми, на секунда зад Маса, а Ярно Трули (Toyota) и Нелсън Пикет (Renault) останаха в дъното на таблицата.

Коментари
comments powered by Disqus