Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мото Пфое започва нова интернет игра с Ford Fiesta

17.04.2013 16:06
Туит
Мото Пфое започва нова интернет игра с Ford Fiesta

Новият Ford Fiesta за 24 часа. Какво би направил? Игра с това име се появи наскоро в най-използваната социална мрежа в света

Базирана изцяло във Facebook, тя приканва всички желаещи да споделят какво биха направили, ако разполагат с новия Ford Fiesta за 24 часа. Участниците набират подкрепа за предложенията си, а 24-мата с най-много гласове ще могат да осъществят идеите си като вземат автомобила за 24 часа и заснемат изпълнението на мисията си. Играта се разиграва на специално приложение на Facebook профила на Ford Bulgaria. През първата си активна седмица, тя се развива стремително и постоянно набира нови заявки за участие. Голямата награда за победителя, избран с най-много гласове и от специално жури, е новата Fiesta за цяло лято, с осигурено гориво и iPhone.

Пример за участниците в играта представляват 3 вайръл видеа, които поетапно се качват в YouTube канала на Ford Bulgaria и се разпространяват в социалните мрежи в подкрепа на кампанията. Във вайрълите три различни групи известни в своите среди хора правят любимите си неща с новата Fiesta. Те предварително също са попълнили заявка какво биха направили, ако имат автомобила за 24 часа и са заснели изпълнението на идеите си.

Базираната във Facebook игра за Fiesta 24 е втората мащабна онлайн акция на Ford и Мото-Пфое при лансирането на нов модел в България. През 2011 г. предпремиерата на новото поколение Ford Focus отново се проведе изцяло в интернет. Тогава за първи път нов автомобил бе представен в социалните мрежи, с цел хора, които не се занимават професионално с журналистика и автомобили, да изкажат мнението си за него от първо лице, единствено число. Онлайн базирана платформа даваше възможността на всички участници да споделят непосредствените си впечатления от тест-драйва на Focus на специално създаден сайт, в туитър или фейсбук. Изявени родни блогъри и онлайн лидери на мнение също се включиха в инициативата.

Коментари
comments powered by Disqus