Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTE VW Golf R32 BiTurbo2: Поле за изява

15.07.2010 17:27 2
2
2571877587
Туит

Четвъртата генерация на VW Golf отдавна слезе от поточната линия, но това не пречи на тунерите от MTE да се заиграят подобаващо с 3,2-литровия V6 на R32.

В заводската си версия VW Golf R32 разчита на 241 к.с. и 320 Нм, но след намесата на немските инженери тези стойности достигат космически висоти – 801 к.с. и 1200 Нм. Това е реализирано посредством двата турбокомпресора Garrertt, новите бутала и цилиндрова глава, спортната изпускателна система, препрограмирания софтуер, както и още серия модификации по 3,2-литровия мотор.

Със сигурност тези промени ще скъсят драстично ресурса на мотора, но едва ли в MTE се притесняват от този факт, тъй като класическата четвърт миля със стоящ старт се изпълнява за 10,7 секунди при 216 км/ч. И тъй като голяма част от серийните за R32 компоненти не могат да поемат тези натоварвания, програмата на немския тунер включва още модифицирана скоростна кутия, ново спортно окачване (KW), високоефективна спирачна система (Brembo, 360 мм и щестбутални апарати) и 18-цолови колела с полусликове.

А това е предишната версия на MTE VW Golf R32 (740 к.с.) в действие:

 

Коментари

анонимен
Много си оригинален.

анонимен
Тва сигурну шса прудавъ саму срешу пернишка адресна регистрасия бате! ;0

comments powered by Disqus