Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM Audi R8: Въпрос на вкус

14.04.2009 14:31
Туит

Последното предложение на изтъкнатия немски тунер представлява покрит с отровно зелен лак модифициран R8.

Каросерията на суперспортния модел от Инголщат е снабдена с аеродинамичен кит от карбон, който включва преден сплитер, странични прагове и заден дифузьор. Завършек на визуалния тунинг представляват черните олекотени 20-цолови колела. 

Към стандартния 4,2-литров V8-двигател на R8 е прикрепен механичен компресор, повишаващ мощността от 420 на 560 "коня". Тягата от друга страна е увеличена с цели 34 процента до 580 Нм. За 10-цилиндровия FSI се предлага препрограмиране на електронния блок за управление на мотора, като крайният резултат тук отново е 560 к. с.

Други опции на болида са изпускателна система с контрол на налягането и поддаващо се на настройка окачване, което може да повдига предния и задния мост с до 40 милиметра.
Коментари
comments powered by Disqus