Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM Q7 K500: Big Boy

25.09.2007 11:09
Туит

Баварският тунер MTM добавя към названието на Q7 съкращението K500. Обозначението намеква за петстотинте буйни кончета по капака на инголщатския всъдеход.

Излизайки от завода на Audi, V-образният „осмак” на Q7 извлича 350 к. с. от 4,2 литра работен обем. След „обработка” от страна на MTM, обаче, масивният FSI-агрегат достига чудовищните 500 „коня”. Преустроеният във Ветщетен 2,2-тонов колос спринтира от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди и ускорява стремително до върхова скорост от 282 км/ч.

Тунинг майсторите дават на K500 по-широки калници и нов преден спойлер, a задницата украсяват с четири кръгли ауспухови накрайника, от чието гърло се разнася сърдит грохот. Спирачките също са на ниво – на предния мост работят 380-милиметрови дискове, а отзад диаметърът им отчита 358 мм. Оционално MTM предлага система за регулиране на клиренса, с което са съобразени и 21-цоловите колела с дизайн на bimoto.
Коментари
comments powered by Disqus