Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM R8 Biturbo: Неръждавейка

28.02.2011 13:48 2
2
2571887047
Туит

Специализираният в доработката на Audi немски тунер MTM ще участва на автосалона в Женева с два проекта, базирани на R8 и TT RS.

Със сигурност MTM R8 Biturbo ще привлече към себе си цялото внимание на щанда на германците, тъй като за направата на хромираните му каросерийни панели са били необходими цели 700 часа работа. Оптичните промени по спортния модел се допълват от 20-цоловите колела, фиксираното задно крило и серията карбонови елементи.

От MTM обаче са оставили голямата изненада срита под капака, тъй като модифицираният V10 вече генерира 777 к.с. и 888 Нм при стандартни съответно 525 и 530. Това съответно намалява времето, необходимо за спринта от 0 до 100 км/ч, от 3,8 на 3 секунди. Стрелката на скоростомера ще отчете 200 км/ч при налични 9,37 секунди, а 300 км/ч – при 19,42. Максималната скорост достига 350 км/ч.

Сред останалите промени по модела, който ще бъде единствен по рода си и няма да се подготвя серийното от MTM, впечатление правят регулируемото спортно окачване и новата спирачна система с осембутални апарати. Но и това не обяснява цената от 400 000 евро...

На щанда на MTM в Женева ще се появи и последната модификация на Audi TT RS. Надутият до 472 к.с. автомобил регистрира наскоро на “Нардо“ максимална скорост от 312 км/ч.

Коментари

Анонимен
tva e klasa

Анонимен
nqma kakvo da kaja za tazi kola tq govori sama po sebesi za vsicko

comments powered by Disqus