Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM R8 GT3-2: На две колела

09.04.2010 16:30
Туит

Audi R8 със задно предаване? С механичен компресор и 560 к.с.? Отговорът е пределно ясен. Да, съществува! С помощта на MTM.

Така започва официалният пресрилийз на немския тунер за проекта R8 GT3-2. Последното число сочи броя на двигателните колела, а в случая те са само две, което със сигурност би се понравило на любителите на дрифта. В случая самоблокиращият се диференциал и естествено, уменията на водача, трябва да компенсират липсата на всемогъщата quattro система.

В програмата на MTM влизат още регулируемото спортно окачване, оптимизираната спирачна система с 380-милиметрови дискове, аеродинамичният пакет от карбон (преден спойлер, прагове и задно крило), както и 20-цоловите ковани колела с гуми Dunlop Sport Maxx GT или Michelin Cup Sport.

Естествено, най-голямо внимание е отделено на силовия тракт. 4,2-литровият двигател с механичен компресор генерира 560 к.с. при 7750 об./мин и и 580 Нм при 5500 об./мин. С тяхна помощ R8 GT3-2 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и достига максимална скорост от 317 км/ч.

На този етап няма информация за цената, но от MTM обясняват, че тези, които вече са собственици на R8, едва ли ще срещнат финансови затруднения при трансформирането му в R8 GT3-2.

Коментари
comments powered by Disqus