Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM RS6: Йо-хо-хо

10.07.2008 11:07 5
5
2571833497
Туит

Немският тунер от Ветщетен премахва електронния ограничител на скоростта, което позволява на снабдения с 580 к. с. Audi RS6 да развие върхова скорост от 280 км/ч. Специалистът предлага повишение на мощността и за комбито, чиито мотор след модификацията генерира до 702 "коня".

Срещу "скромно" доплащане от 1000 евро тунинг майсторът премахва заводското електронно ограничение на скоростта. Желаещите да "полетят" с над 300 км/ч могат да поръчат пакет за увеличение на мощността, който в първото си изпълнение постига 656 конски сили и 785 Нм максимален въртящ момент. 

В края на юли ще бъде готов и вторият вариант на петлитровия 10-цилиндров агрегат, оборудван със 702 к. с. Препрограмиран блок за управление на двигателя, нов въздушен филтър и изпускателна система от благородна стомана имат заслуга за разкриването на изключителния потенциал на мотора. 

В аеродинамично отношение модификациите на RS6 се изразяват в монтирането на корбонов дифузьор. Инженерите на MTM планират и нова, по-ниско спусната предна престилка с широки отвори за охлаждащ въздух. Следата на RS6 е разширена с 20 мм за всеки от мостовете; диаметърът на спирачните дискове, прибрани в 21-цолови колела на Bimoto, пък възлиза на 405 мм.
Коментари

The_Racer_GT
Ако сте гледали втория епизод от 11 сезон на Top Gear ще разберете, че при тестовете стандартното RS6 спокойно вдигало над 200 мили/ч, което ще рече над 320 км/ч.

aleksi
няма лошо всеки да си има пристрастия. Auto Bild са фенове на мерцедес за тях вс мерцедес е супер колата. Иначе ве4е меннието ми е друго за RS6 щом без ограничител прави само 280 за ква кочина говорим. Дано да не прави 280 и тва на MTM с 702-та коня, защото тва ще е още по-зле.

:)
[b]Sata[/b] редакцията не е пристрастна към немските автомобили, а източникът на статиите е оригиналният немски Auto Motor Und Sport! Пристрастни са Automedia, 98% от статиите им издигат Audi на силно хиперболизиран пиедестал, но причината при тях далеч не е в произхода на източниците им!

koment
Наистина вдига толкова ;)

Sata
[b]''Немският тунер от Ветщетен премахва електронния ограничител на скоростта, което позволява на снабдения с 580 к. с. Audi RS6 да развие върхова скорост от 580 км/ч. ''[/b] Без коментар........ На всички отдавна е ясно че редакцията ви е пристрастна но чак пък толкова.......

comments powered by Disqus