Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

На път към Европа Ford Mustang cabriolet спря в Женева

13.03.2014 12:43
Туит
 На път към Европа Ford Mustang cabriolet спря в Женева

Шестото поколение на Ford Mustang направи своя европейски дебют по време на автосалона в Женева с традиционната си верисия кабриолет.

Ford Mustang cabriolet отдавна е институция от другата страна на Атлантика. И това е факт още от първата му генерация, чиято премиера се състоя вече в далечната 1964 г.  Шестото поколение, представено преди дни в Женева, моделът ще се опита да спечели интереса на публиката чрез официален внос в Европа, нещо, което всъщност се случва за първи път в историята.

Нека да припомним, че моделът ще бъде на разположение с популярния мотор V8 5.0 с 426 коня, както и с един нов четирицилиндров 2.3 турбо с 309 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus