Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наказаха Уебър за стопа с Алонсо

23.09.2013 10:40
Туит

Марк Уебър ще бъде върнат с десет места назад на стартовата решетка за Гран при на Корея, след като завърши състезанието в Сингапур върху автомобила на Фернандо Алонсо (Ferrari). Пилотът на Red Bull получи предупреждение от стюардите на Марина Бей", което е негово трето за сезона и автоматично се превръща в санкция.

Уебър отпадна в последната обиколка на "Марина Бей" заради повреда в охладителната система, като преди това се движеше на четвърто място. Австралиецът трябваше да напусне своя автомобил, тъй като двигателят на Renault се запали, но все пак стигна до закрития парк и направи почетната обиколка, макар и по твърде странен начин. Алонсо спря на завой седем, Уебър се качи на неговия автомобил и двамата поеха към боксовете за радост на феновете в Сингапур.

Стюардите на "Марина Бей" обаче прецениха, че действията на Алонсо и Уебър са били в разрез с изискванията за безопасност и двамата получиха предупреждение. За Уебър това е трето след Бахрейн, когато имаше контакт с Нико Розберг, и Канада, където не намали достатъчно при жълти флагове на пистата, а от този сезон три предупреждения автоматично водят до наказание с десет места назад на стартовата решетка.

На пръв поглед решението на стюардите е прекомерно строго, но Кими Райконен (Lotus) трябваше да избегне автомобила на Алонсо, спрял за Уебър, а впоследствие и двамата състезатели на Mercedes да минат покрай него, за да няма контакт.

"Правих почетната си обиколка, излязох от завоя и Фернандо беше там. Бях наистина шокиран", коментира Хамилтън, който пресече бордюрите, за да не удари испанеца. "Минах от дясно на него, но ако в този момент Марк пресичаше пистата, щях да го ударя. За щастие ситуацията на бе такава. За феновете е страхотно да виждат подобни неща и ако са изпълнени по безопасен начин, ако не спираш на състезателната линия, би трябвало да са разрешени и в бъдеще. Това е спорт все пак. Имало е моменти, когато и аз съм минавал покрай спрял пилот и ми се е искало да го кача."

Подобни ситуации не са прецедент във Формула 1. През 1991 г., например, Найджъл Менсъл качи Бруно Сена на своя Williams във Великобритания, след като бразилецът остана без гориво. През 1995 г. в Канада пък Михаел Шумахер спря за Жан Алези, който току що бе спечелил първата си победа във Формула 1, но не можа да затвори почетната си обиколка.

Коментари
comments powered by Disqus