Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наказват Фетел с пет места назад на грида в Монако

19.05.2008 11:05
Туит

Пилотът на Scuderia Toro Rosso Себастиан Фетел ще стартира с пет места назад Гран при на Монако.

При новия автомобил на италианския тим STR3, чийто първи старт е предвиден за Гран при на Монако, скоростната кутия се монтира по различен начин спрямо предходната модификация STR2B. Това налага използването на нова трансмисия за предстоящата надпревара, което е и причината за наказанието на Фетел.

Според регулациите за сезон 2008 скоростните кутии трябва да имат жизнен цикъл от минимум четири състезания. Предварителната смяна се санкционира с пет места назад на стартовата решетка. Изключение се прави, ако заради повреда пилотът е отпаднал в предходния старт. Фетел ще бъде наказан в Княжеството, докато неговият съотборник Себастиен Бурде ще се измъкне, защото не завърши Гран при на Турция.

„Монте Карло не е най-удачното място, където можеш да получиш подобна санкция”, коментира босът на Toro Rosso Герхард Бергер пред немското издание на auto motor und sport.

Междувременно Бергер критикува предложенията на ФИА за ограничаване на бюджета на отборите до 175 милиона евро за 2009 година.

„Това е пълна лудост. Как можем да спестим пари по този начин? В тази сума не влизат дори заплатите, разходите по двигателите също. С други думи, производителите не искат да се ограничават. 175 милиона? Един частен тим никога не може да си позволи такъв бюджет.”

Коментари
comments powered by Disqus